- Під час зимової експлуатації не мийте машину гарячою водою. Настільки вагомий перепад температур викликає відшаровування фарби від поверхні металу; потім в ці порожнини потрапить волога, і кузов почне швидко ржавіти.

- Для дизельних автомобілів взимку використовуйте тільки зимовы сорти палива, інакше одного разу за температури мінус 5 градусів за Цельсієм машина стане, і завести її вдасться лише після кількох годин стоянки в теплому приміщені.

/Files/images/ююю.jpg

- Не прогрівайте двигун довше трьох-чотирьох хвилин. Під час руху на першій передачі він прогріється швидше, при цьому ви зменшите корозійне зношування мотора і зможете запобігти розрідженню мастила незгорілим паливом.

-Якщо в дорозі витекла гальмова рідина - не варто зневірятися. Для того, щоб дістатися оселі або найближчої СТО, вам потрібно заповнити систему вином, горілкою, тосолом або навіть просто мильною водою. Але після цього не забудьте повністю її промити.

- Якість очищення скла покращиться, якщо щітки потримати одну-дві хвилини в окропі, а потім поставити на місце і не надовго включити склоочисник для приробітку.

- Якщо в бензобаку невелика діра, в автомобільному магазині купуємо епоксидний клей, зачищаємо ділянку навколо пробоїни, клей розбавляємо затверджувачем. Потім отриманою сумішшю просочуємо чисту ганчірку і прикладаємо її до пошкодженого місця. За відсутності епоксидного клею можна взяти всім відомий "Момент".

Кiлькiсть переглядiв: 2